Merhaba,
Size kendimden bahsedeyim.
Counter Strike ile tanışmam sanırım 2002 yıllarında cs 1.3 ile oldu.
O günden bu güne bazen aralıklı bazen tam zamanlı oynarım.
Uzun yıllar cs 1.6 oynadım.
CS:GO zamanında Faceit 10lv e kadar yükseldim.
son olarak 2021 yılında csye ara verdim.
Aradan geçen 5 yıl sonra CS2 ye tekrar döndüm.
Eski vaktim ve müsaitliğim olmadığı için çok fazla oynayamıyorum. Oynadığım zamanları da kayıt altına alıp sizlerle paylaşıyorum. Umarım hoşunuza gidiyordur :)
Bu arada 30 yaş aim olarak değerlendirirseniz sevinirim :)
We use cookies to improve your browsing experience, serve personalized ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookies. Read More