Merhaba,

Size kendimden bahsedeyim.

Counter Strike ile tanışmam sanırım 2002 yıllarında cs 1.3 ile oldu.

O günden bu güne bazen aralıklı bazen tam zamanlı oynarım.

Uzun yıllar cs 1.6 oynadım.

CS:GO zamanında Faceit 10lv e kadar yükseldim.

son olarak 2021 yılında csye ara verdim.

Aradan geçen 5 yıl sonra CS2 ye tekrar döndüm.

Eski vaktim ve müsaitliğim olmadığı için çok fazla oynayamıyorum. Oynadığım zamanları da kayıt altına alıp sizlerle paylaşıyorum. Umarım hoşunuza gidiyordur :)

Bu arada 30 yaş aim olarak değerlendirirseniz sevinirim :)

Notification